Trioramy pełne wyobraźni 📚🎨
Uczniowie klas 5b i 5c w twórczy sposób podsumowali omawianie lektur. Na lekcjach języka polskiego przygotowali trioramy przedstawiające wybrane wydarzenia oraz bohaterów poznanych utworów. Uczniowie 5b zaprezentowali trioramy inspirowane „Katarynką” Bolesława Prusa. Na ściankach swoich prac umieścili rysunki ilustrujące najważniejsze momenty z życia bohaterów, a także przygotowali ich opisy oraz uzasadnili, dlaczego wybrali właśnie te sceny. Klasa 5c z kolei pracowała z powieścią Marka Twaina „Przygody Tomka Sawyera”. Uczniowie wybrali po dwie przygody głównego bohatera, które zilustrowali i opisali w swoich trioramach. Obserwując zaangażowanie i kreatywność uczniów, można stwierdzić, że triorama to nie tylko ciekawy sposób na powtórzenie treści lektury, lecz także doskonała forma rozwijania wyobraźni i umiejętności plastycznych 🙂